e-Kursused

€19.99

Kui tihti me sellele mõtleme, et tegelikult on klienditeenindaja roll väga sarnane juhi omale? Juhib ju teenindaja klienti läbi teenindusprotsessi, kasutades selleks mitmeid juhi funktsioone. Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma.

Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Lühikoolituse eesmärgid:

€15.99

Tänasel päeval ja turusituatsioonis on organisatsiooni kõige olulisemaks väärtuseks selle inimesed, kellele tuleb luua toetav ja motiveeriv keskkond. Paljud ettevõtted on hädas ühtse motivatsioonisüsteemi loomisel. Samas me teame, et puudub süsteem, mis mõjuks ühtemoodi motiveerivalt kõigile inimestele. Selleks, et töötajad tunneksid ennast väärtuslikuna ning oleksid motiveeritud, tuleb õppida oma inimesi tundma ja avastada just need „nupukesed“, mis neid kirega tööle innustavad.

  • Juurdepääs koolitusele 90 päeva.

  • Tagastusgarantii

  • Interneti-põhised koolitused on soodsamad ja mugavamad !

Sotsiaalmeedia

Saate olla kursis meie tegemistega sotsiaalmeedia kaudu !

Võta ühendust