Käesolev lühikoolitus on suunatud müügiga otseselt või kaudselt tegelevatele inimestele.
Erinevaid müügiinimesi jälgides võib avastada, et osad on neist väga edukad ning neil õnnestub müüa praktiliselt igale kliendile (kusjuures klient on ka rahul). Teised jälle näevad väga palju vaeva, kuid tulemus on kesine. Millest tekib see vahe?
Põhjus on selles, et esimesed kuulavad ning kaardistavad klienti , avastades nende “ostunupud”. Teised seevastu räägivad ega kuula klienti. Antud lühikoolituses õpid, kuidas väiksema ressursikuluga saavutada müügi seisukohalt paremaid tulemusi ehk kuidas müüa kliendile tähenduslikult.
Lühikoolituse eesmärgid:
- Oskus kaardistada kliendi vajadusi, väärtusi ja võimalusi läbi kliendi kuulamise ja õigeste küsimuste esitamise ning lähtuvalt nendest kliendile lahendusi pakkuda.
- Arusaam terviklahenduste olulisusest, mis lähtuvad kliendi väärtustest.
- Arusaam kahest enam levinud ohust müügitöös.
Koolitust viivad läbi koolitajad Kati Tikenberg ja Signe Kiisk
Kati Tikenberg on hariduselt andragoog ning psühholoog. Ta on tänaseks koolitaja-konsultandina töötanud üle kümne aasta. Oma karjääri on Kati alustanud teeninduse ja müügitööst, seega antud koolituse osas julgeb ta ennast praktikuks nimetada.
Signe Kiisk on lõpetanud Mainori Kõrgkooli psühholoogia eriala spetsialiseerumisega teenindusjuhtimisele. Praegu on tal käsil Tallinna Ülikooli psühholoogia osakonnas magistritöö kirjutamine. Signe on töötanud 9 aastat rahvusvahelises suurettevõttes, kus aastatega kasvas ta teenindajast korporatsiooni peatreeneriks.
Kui tunned, et see kursus võiks olla sinule
Kursuse ostmiseks tuleb ennast kasutajaks registreerida. Seejärel lisada soovitud kursus ostukorvi, täita vajalikud andmed ning tasuda kursuse eest läbi pangalingi. Kursus kehtib 90 päeva, selle aja jooksul võid materjale vaadata piiramatu arv kordi.
Vaata ka kursuse kava ja videotutvustust!