Teenindajad Eestis kipuvad arvama, et nende roll ettevõttes on väike ning nendest ei sõltu mitte midagi. Reaalsuses täidab teenindaja ettevõttes kõiki olulisi rolle.
E-kursus "Teenindaja kui juht" on mõeldud kõigile, kes puutuvad oma tööelus kokku teenindamisega ning nõustuvad, et teenindajal ja juhil on väga palju sarnaseid rolle.
Koolitusel on kaks peamist eemärki:
-
Teadvustada teenindaja rolli olulisust;
-
Vaadata ja mõtestada, millistest osadest koosneb üks ideaalne teenindusprotsess.
Kursusel ei käsitleta ainult teooriaid. Soovitame varuda pastakas ja paber, kuna koolitus paneb sind kaasa mõtlema, kirja panema ja õppima just läbi sinu mõtete ja kogemuste. Sa ei pea muretsema enda praeguse teenindaja töökogemuse üle, kuna kursus sobib nii algajatele kui edasijõudnutele. Soovitame koolitust kindlasti ka juhtidele, kuna ettevõtte kuvand ja klientide rahulolu kujundatakse läbi klienditeeninduse.
Mõned praktilised teemad, millel peatume:
-
Kuidas mõelda positiivselt?
-
Kas jätta häirivad olukorrad samaks?
-
Kas ja milliste olukordade puhul peaksid leidma lahenduse?
-
Kas peaks muutma iseenda suhtumist?
-
Kas peaks põgenema?
-
Kuidas saaks tagada selle, et klient pöördub tagasi ka järgmisel korral?
Meie hoiakud seisnevad selles, et milliseid raame me endale maailma nägemises seame. Ole valmis panema kirja enda piiravaid mõtteid. Me ei luba sulle kohe lahendust, vaid kõigepealt küsime, et kas me saame olukorda lahendada. Võib-olla mitte, kuid kindel on see, et igas olukorras on vähemalt üks raam, mis aitab enda ja kliendi päeva paremini alustada.
Eelnev on vaid sissejuhatus, mis on vajalik, et olla valmis kliendisuhtluse loomiseks.
Koolituse teine osa käsitleb kliendiga kontakti loomist ning nende kolme erinevat tasandit. Sa oskad selgitada kliendi vajadusi ning oled valmis pakkuma lahendusi. Iga kontakt peab mingil hetkel lõppema ning isegi kui me oleme suhtlust kliendiga alustanud perfektselt, on sama oluline kontakt professionaalselt lõpetada. Kliendile on väga tähtis saada aru, mis hetkel ta suhtlust alustas alustas ja millal lõpetas.
Koolitused koosnevad nummerdatud alampeatükkidest ning kui tunned, et mõni peatükk võiks täpselt sinu muret kõnetada, saad alustada endale kõige enam huvipakkuvatest teemadest.
Koolitust viivad läbi koolitajad Kati Tikenberg ja Signe Kiisk
Kati Tikenberg on hariduselt andragoog ning psühholoog. Ta on tänaseks koolitaja-konsultandina töötanud üle kümne aasta. Oma karjääri on Kati alustanud teeninduse ja müügitööst, seega antud koolituse osas julgeb ta ennast praktikuks nimetada.
Signe Kiisk on lõpetanud Mainori Kõrgkooli psühholoogia eriala spetsialiseerumisega teenindusjuhtimisele. Praegu on tal käsil Tallinna Ülikooli psühholoogia osakonnas magistritöö kirjutamine. Signe on töötanud 9 aastat rahvusvahelises suurettevõttes, kus aastatega kasvas ta teenindajast korporatsiooni peatreeneriks.
Kui tunned, et see kursus võiks olla sinule
Kursuse ostmiseks tuleb ennast kasutajaks registreerida. Seejärel lisada soovitud kursus ostukorvi, täita vajalikud andmed ning tasuda kursuse eest läbi pangalingi. Kursus kehtib 90 päeva, selle aja jooksul võid materjale vaadata piiramatu arv kordi.
Vaata ka kursuse kava ja videotutvustust!